sånt som händer =/

Hejj! ja, igår hade jag då min 18 års fest och det var skit kul.... tills det blev slagsmål och en massa skit, fick en hel del knytnävar i magen så man ska fan inte försöka lägga sig emellan, men ville ju inte att det skulle bli bråk men blev bara värre och värre, så jävla BESVIKEN! visste att det skulle bli så här, hade kul till en början, då var det verkligen jätte kul men sen kom de som var så jävla respektlösa och bara förstör, så tack för det, då vet man vilka man liksom vilka man ska bjuda och inte bjuda nästa gång.. jag får inte in det i mitt huvud hur man kan göra nåt sånt, kostar ju inte bara lite och fixa det där, plus att vi måste betala en dörr nu för nån har ju slgait hål i hela dörren.. Känns lyckat känner jag. Somnade inte förän sju i morse heller, kunde inte sova, hade ont i hela kroppen och jag var så ledsen =/ och sen gick jag upp kl nio för vi skulle ju städa i lokalen idag och det var så jävla vidrigt, usch fy fan som det såg ut, så har sovit i två timmar, men men.. Börjar typ bli sjuk också så ska nog stanna hemma från dagis ett tag, har fått problem med hela ryggen också så måste ta lite avstånd, plus att mitt psyke går upp och ner så kanske bäst och vara på topp när man jobbar där men klarar inte det nu :S 

Oj, nu blev det mycket skriva men blir så ibland :P Men nu var det över iaf, det var första och sista gången jag hade fest så thank you and god bye!
  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0