kvällen hos Linda :D

hejjsan.. Klockan är tjugo i två och jag har knappt klätt på mig än, är så j*vla trött..
Igår var det faktiskt skit kul, LInda var as packad redan vid sex, hon kunde knappt stå på benen men vi alla drog hem till henne ist :P och hoppades på att hon skulle må bättre sen och så blev det =) Jag var väl ganska redligt full men det var kul =) Haha råka ta ena Mikaelas sko, men vi ska byta tillbaka på måndag:p

och sen vare ju det att man kom ut till ön igen och aa jag har inte ens nåt att säga om det förutom ONÖDIGT!



BILDER FRÅN IGÅR HOS LINDA <3



SOFIA RÖKER VATTENPIPA :D





JAG RÖKER VATTENPIPA :D




ALAN OCH LINDA :D




MALIN DANSAR :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0