Jag e en klant

hejjhejj! Igår var jag då i Täby men ingen Emma var med, utan det blev jag och Linn och så var vi lite med Alice, julia, Robin och sarah också. LInn hittade massa saker tills på lördag så det var bra =)

Jag har precis kommit hem med världens värk i hela kroppen , kan knappt röra på mig, hemskt! :S Jag har nog burit  alldeles för mycket på barnen idag mot vad jag egentligen ska göra men kan inte låta bli dom små liven :P Och sen hände det en liten pinsam sak också som gjorde att ryggen typ pajja helt :p hahahah jag skulle skoja lite med ett barn och så hamna jag i leran och halkade och självklart slog i hela ryggen, haha det e jag i ett nötskal!:P Men jag överlever :D

Och nu är det inte alls långt kvar tills på lördaaag!!! längtaaar, men hoppas det blir lyckat för annars blir jag f*n ledsen och sur :S

Men nu ska jag försöka ta mig ner för trappan, jag går ju nu som rent ut sagt som en 90 årig tant så det ser säkert skit bra ut haah :P

hejråå<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0