heeey! :P

Tjojsaan! Nu har jag kommit hem ifrån Täby och jag handlade en kläning, tights och lösnaglar, smycken och sånt ska jag handla sen. Och varför jag köpper just såna saker är för att nästa helg så är det min 18 års feeest! yeeey... Det har varit en rolig dag idag =) träffa Jullan, Alice och Emelie på vägen hem också och jag hoppas att Julia kommer hit ikväll så får väl hoppas på det bästa :P

Igår så var det verkligen en myskväll vi hade, men jag var så trött så jag somnade först medans min tioåriga systerson var vaken till kvart över två :o den lilla skitungen asså :P Och nu ska han och jag kolla på film och så ska jag vänta på att julia kanske förhoppningsvis skickar ett sms om att hon kommer till södra så om du läser Julia så kan du väl uppfylla min önskan :D <33

puss på er <33





Gammal bild på mig och jullan :D <3333



Kommentarer
Postat av: Jonna

Synd att jag inte kan komma ;/..

men hoppas du får det roligt:), & drick inte för mycket, inge kul att ha minnesluckor på sin födelsedag ;)

2009-11-22 @ 12:24:47
URL: http://jonnakorhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0