Fre, Lör, sön..

heey! Oj, nu har det gått några dar sen jag skrev men har blivit så trött på att sitta framför datan :S  och sen har jag gjort en del nu i helgen.. i fredags var vi några st som åkte och kollade på bio, vi kollade på skräckfilmen Paranormal activity, ganska så läskig var den, lite seg i början men slutet..asså jag tror aldrig jag har skrikit så högt till en skräckfilm så  det var väldigt värt att se den.. Sen igår var jag med en massa folk hemma hos Emil, sen var jag med dogge, marcus och robin, sen kom jag hem vid två-tre lr va det nu var :p och idag har jag handlat lite saker med mamma :D Och druckit har jag inte gjort, så j*vla skönt faktiskt och att ha låtit bli, mest chillat bara, men samtidigt så är känslorna upp å ner :S asså jag menar, ibland e jag glad å ibland känns det som om hela världen är upp å ner =/




Kärleken gör en blind!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0