4 November

Suck vad tråkigt egentligen det är att bara sitta hemma, visst så vaknade jag inte för så länge sen men ändå. Vetskapen att jag måste plugga tar kål på mig. Jag ringde i alla fall ettt dagis i berga idag om praktik plats så förhoppningsvis så får jag plats där.. Fast om jag fick välja så skulle jag inte vilja praktisera alls, bara hoppa av skolan och skita i allt så skulle vara skönt men ska f*n kämpa.  Och så fyller Jocke år idag men eftersom min mobil har fuckat ur så kan jag inte ringa eller skicka sms från den så nu får han adlrig veta att jag har sagt grattis till han om jag inte träffar han så klart
Men nu ska jag iaf plugga, och det är ett MÅSTE nu!

<33






Miss the old times <33


Kommentarer
Postat av: Cissi

Söt bild du hittade :)

2009-11-04 @ 19:13:03
URL: http://cecii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0