2/11

Hejj.. fy f*n vad jag är trött känner jag, jag är helt bort i huvet :S Plus att jag har typ as mycket press på mig. Jag gick och pratade med syv i skolan idag och jag låg inte så värst bra till, jag berättade hur jobbigt jag har i skolan och imorn ska hon prata om mig i ett möte med min mentor, kuratorn och skolsköterskan så får se vart det leder :S Antingen ska jag försöka hålla ut den sista tiden eller så får jag hoppa av och det vill jag verkligen inte så nu tar jag allt bara som det kommer.. Men känner bara att jag vet inte om jag orkar hålla på, känner att det är fel på kroppen också så måste egentligen gå kolla mig hos läkare men vill verkligen inte!




LÅT INTE MITT LEENDE LURA DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0