17/11

Hejj, Nu var ett tag igen sen jag skrev, men har börjat praktiken nu och jag är helt slut när jag kommer hem, har så ont i hela kroppen också, tar kål på en att jobba på ett dagis känner jag :S dessutom så gör jag allt som dom som arbetar där så känns mer som jag är anställd där än att jag är på praktik. Sen när jag kommer hem så har jag sovit liten stund hemma så brukar jag dra ut men idag så satte jag mig vid datan så jag inte somnar för då kan jag inte somna ikväll när jag ska lägga mig och sen ska jag med bussen tilll norra som jag inte får missa.

Men jag har så mycket att se fram emot nu, I helgen ska jag inte dricka så det är inget sånt som det brukar:p utan jag ska till Täby och handla massa saker :) och sen nästa helg, då händer det grejer ;)
can´t wait!


Men nu ska jag äta mat, see ya <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0