11/11 :P

Hejhej! Jag har inte skrivit på ett par dar men har haft fullt upp ochjag har pluggat som bara den och jag känner mig skit nöjd, jag börjar äntligen komma igång och bli klar me de saker som jag ligger efter med. Nu har jag fixat praktik plats också, ville ha i berga men dom ringde aldrig tillbaka så det blev på ljusterö nu igen, men det blir bra =) Nu sitter jag i skolan och har datakunskap, har precis tagit "svinsprutan" :P känner mig fortfarande lite yr, blev jätte illamående också så satt och hade kvälningar men säkert ingen större fara :D och nu är det inte länge kvar tills jag blir 18, yeey, jag  längtat för då händer det massa skojj också :)

Vet inte när jah kommer att skriva nästa gång men hörees! :)

<33


Kommentarer
Postat av: Anna :)

När fyller du 18? :D

2009-11-15 @ 13:26:00
URL: http://www.baabylove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0