1 November

Hejsan =) Jag kan faktiskt säga att den här helgen blev lyckad, i fredags var jag ju bara hemma och tog det lugnt och så umgicks jag med mamma och pappa för en gångs skull. Sen igår var det ju Halloween =) Först på dagen åkte jag, Emelie och Alice till täby och jag tror inte jag har skrattat så mycket som jag gjorde då. Då köpte jag en ny näs piercing äntligen för jag har inte haft en på jätte länge och sen köpte jag jeans legins och sen gick vi runt i berga och flumma lite:P Sen på kvällen klädde vi ut oss och kröka för fullt, Jag hade i alla fall skit kul. Kanske blev lite irriterad under en stund på kvällen men om bortser från det så vare s*it kul ;)

(Bilder kommer nedanför)

<33





Alice i täby, har ingen aning om vad hon håller på med :D




Emelie i berga, var ju tvungen att ta en höstbild :P



fråga inte :S jag bjuder på den :P


Emeile igen =)



Sen blev det kväll, då vare dags att klä ut sig:D Jag bjuder den med :P



Men det var inte länge man var utklädd, Jag och Alice, dyngraka :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0