Igår igår igååår:P

la in lite bilder från igår, vilken jävla dag/kväll det blev, jag var så jävla full när klockan var fyra på dan och sen vart jag bara mer och mer packad och jag fattar inte att jag ändå kunde dricka så mycket och ändå stå på benen men jag ska inte säga något egentligen för jag kommer inte ihåg ett skit från igår och så brukar det aldrig bli, fattar noll.. aja det var iaf kul, alla hade tagit skolavslutningen så vi fira det fast det vart lite svårt att hitta vart vi skulle vara och så regnade det och skit men killarna fixade värsta skyddet så allt löste sig och så hade ju alex bilen med stereo i baksätet så musik fick vi också =), kändes en aning lodigt men äsch, haha jag kände mig i alla fall lodig, alla var så fina med deras klackskor och allt så kommer jag där med mina fina gummistövlar men bor man på landet så gör man =) och ni som var med igår och läser det här så ber jag om ursäkt för mitt jävla utbrott som jag kan få, jag blir alltid som känsligast på fyllan men jag kommer bara ihåg att jag satt och grät och skrek men sen är det som ett svart hål, kommer inte ihåg mer än så men i alla fall så är det inte så mycket att bry sig om :P och nu är det sommar looooov, så jävla skööönt, fast synd bara att det är skit väder, jag vill haa soool, jag vill kunna sola och bada.. det kommer väl nångång HOPPAS jag iaf.. cissi fyllde år igår också =) så grattis på dej igen gumman i efterskott<33  åh bror min kommer idag med flickvän =) ska bara vara hemma och ta det lugnt och umgås med min familj för en gångs skull, jag har dåligt samvete för att jag aldrig e hemma men nu får det bli lite nya tag.. aja men ska städa lite nu och så, yeeeeehy vad kul, ne men det kan vara bra ibland,.. hareee så länge =) <3



Jag å sarah =) <33


Lite senare





Början på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0