Babbel

ja, dom här dagarna har ju inte precis vart så jätte roliga om man säger så, vädret var fint i två dagar och nu regnar det igen, SUCK! känns som om varje dag är likadan så jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår men sen kom jag ju på att vi var vid lillströms, wohoo, skitkul verkligen eller INTE! jag frös som en idiot, och man bara satt så det gjorde inte saken bättre precis. I alla fall så sov Jullan över hos mig inatt, vi drog väl hem igår kväll vid elva och drog ut igen vid halv ett, vänta på killarna i två timmar mitt i natten, sen när dom äntligen kommer så är dom fulla som as och mitt humör var inte på topp igår så jag blev mest bara irriterad. Aa och sen när alla de andra satt och skratta och hade kul så gick jag ner till vattnet och spydde, det är något allvarligt fel på mig känner jag, patetiskt jöö.. vet inte vrf, asså jag är helt förvirrad.. dom hära dagarna har gjort något mot mig, fått mig att typ hamna i depration lr hur det nu stavas :p usch jag vill inte, jag vill utomlands, lr något.. finns inget att göra på den hära förbannade ön. jag som var så glad över sommaren men så blir det bara så hära =/  nu sitter alla vid tempo också men det regnar ju så jag sitter hemma och ruttnar sönder men hellre sitter jag hemma än att sitte ute i regnet faktiskt, plus att jag har så himla ont i magen :S det är något sånt sjukt, jag hoppas bara på att det inte är vad jag tror det är :(  imorn är det midsommar också, jag gillar inte midsommar, lr julafton, lr födelsedagar, haha det är något fel på mej seriöst.. fast snart fyller jag år, lr aa om fem månader men då blir jag iaf 18 så det är faltiskt något jag ser fram emot =) men det är inte så kul och höra hela tiden att man ser ut som 14, men men skitsamma, det är bara och tänka på det positiva, typ när jag 40 så kanske jag ser ut som 30, haha lr nåt jag vet inte,. jag bara babblar, vet inte riktigt vad jag ska skriva,jag kan ju inte precis säga vad vi har gjort dom hära dagarna för vi har i stort sett inte gjort ett S*IT! på måndag ska jag iaf till tandläkaren, SKRÄCK! ne men det är ingen fara, vi får väl se hur det går då=) aja men nu ska jag göra något om jag ändå visste vad heh :P hare bra=) <3




Jullan and me =) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0