Har lite funderingar

Fy fan vilket jävla skitväder det är, jag har så otroligt tråkigt. igår var jag bara hemma för brorsan och hans flickvän kom ju så jag var ju med dom. Men det var fan skönt och bara sitta hemma och ändå ta det lugnt, vi satt och kollade på film. Benjamin Button. Den var faktiskt as bra fast den var så himla lång och så var den faktiskt ganska seg men för övrigt så tyckte jag verkligen om den =) aa men iaf, sen vid elva drog jag med cissi, patrik och malin till krogen och kollade på ett band, och det var hur mycket folk som helst men det var skojj, sen drog jag hem och kollade på ännu mer film med familjen:P och nu sitter jag här vid datan och brorsan och linda hans flickvän har åkt, vad ska man hitta på nu då =/  hah juste vrf jag la upp bilden på mig och michelle med öl i händerna på oss är för jag satt och kollade på massa bilder och så satt jag och funderade på hur mycket jag har druckit och kände efter det som hände i fredags så gick gränsen så jag funderar fan på att bli NYKTERIST! =)  fast jag har inte sagt att jag ska, utan att jag funderar på det.. för man får ändå bara ångest dagen efter och så mår man dåligt över det, det gör iaf jag. Man kan ju ha kul utan att  dricka.. Eller?? :S jo men det tror jag hehe, aja vi får se, jag ska inte säga för mycket.. men jag kan ju alltid försöka plus att jag kollade på tv med pappa och vi kollade på tv4 fakta och jag tycker inte det är så himla kul och kolla på det men nu vare ganska intressant för det var poliser som tog fast de som knarkade och var fulla som as som bara gjorde bort sig så även därifrån fick jag min tankeställare :P men som sagt vi får se hur allt blir =)   hare så bra så länge ;) <3




 michelle sötnos och jag =) <3

Kommentarer
Postat av: Mich

ÅÅH Babyy<3 =)

2009-06-22 @ 07:41:04
URL: http://michll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0