Trötter

Jag är inte riktigt klar med min blogg än men jag är så jävla trött hela tiden att jag orkar inte knappt skirva här egetnligen, inte idag iaf, men jag har ändå inget bättre för mig. Jag låg och sov så skönt i soffan bara för tio min sen men så kommer självklart mamma å väcker mig, så är det alltid, så fort jag äntligen kan sova lite eftersom jag har så jävla svårt att sova så blir jag självklart väckt så jag kunde ju lika gärna sätta mig vid datan för jag kan ju ändå inte somna om.
så enormt onödigt att man drog till plugget idag, som tidigare sagt så satt vi och vänta i tre timmar till lektionen.. ja men gud vad kul! gjorde vi något eller? nej.. självklart inte, vi behövde bara svara på några frågor som tog tio min, sen fick vi sluta så vi fick vänta på bussen istället i typ två timmar.. aja nu är man i alla fall hemma, jag väntar på Linn, hon kommer nog snart eftersom hon väntade på bussen när jag snackade med henne sist. undra vad vi ska göra ikväll då eftersom både hon och jag är lediga imorn från skolan..

Undra vad man ska göra i helgen då.. fan vad jag undrar om saker och ting hela tiden men det är ju klart man vill veta vad som händer.. det var ju meningen att vi skulle dricka men det sket sig ju, jag vet i alla fall än så länge att jag ska vara med alice i helgen, vi brukar alltid hitta på någe kul =)

men ska dra och möta Linn nu vid bussen ..

Heeeeej dåååå!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0