så det kan bli

Oj, nu har jag inte skrivit på ett tag men har ju passat på att vara ute nu när det är så underbart väder, helt sjukt vad skönt det är, jag har inte gjort nåt annat dom här två dagarna än att bada och sola, hah jag har badat som en dåre, otroligt nice ;) hah läste mitt förra inlägg jag skrev om midsommar att jag inte skulle dricka, hm.. asåå jag var nykter halva kvällen men sen brast det, jag klarade det inte, jag vart full som ett as som vanligt, gratis fylla i alla fall hah:P nej gud vad knäpp jag är, jag måste sluta faktiskt, det känns som om jag dricker lite för mycket, i alla fall för min del om man säger så, jag höll t.om på att bli påkörd :S uopps.. jag var så himla full uuuuuusch! sen bråkade jag och linn också för att hon blev sur för att jag inte aktade mig för bilarna och så satt vi och skrek åt varandra, oj oj, herre min gud så det kan bli men sen blev det bra igen, kl fem på morgonen så träffade jag, linn pch emelie på tre killar som vi satt och snackade med i typ en timme, haha fett sköna :P ja  vad mer ska man säga, jag är upptagen hela tiden, sen har jag inte sovit själv på typ ca två veckor så jag är med nån hela tiden, jag är med julia nu men jag sa att jag verkligen villa bara sitta vid datan i alla fall ett litet tag men nu ringde dom andra, nu är det dags att dra ut igen så hej dåååå =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0