Midsommar

Jahap så vare midsommar idag då, inte för att man har gjort något speciellt, jag vakna, gick, upp, åt frukost, kolla på tv sen fick jag världens ryck och började städa gäststugan och mitt rum, det var enormt jobbigt men nu är det iaf rent och fint i mitt rum =) ja, vad har man gjort mer, jag har kollat på ännu mer tv, haha värdelöst. Men asså midsommar är verkligen inte min grej, inte längre iaf, jag kunde tycka det var kul förut men nu vet jag inte längre, jag har tappat lusten typ:P men det var iaf mysigt och sitta äta med familjen, det var good maat =) nu håller mamma på att göra världens godaste annanas paj, den är så otroligt god, ja och jag sitter vid datan, inte så jätte kul men, men... Vädret är ju upp och ner, ena stunden är det sol, sen spöregnar det och sen slutar det så jag vet inte riktigt vad man ska hitta på, jag ska iaf vara med cissi, patrik, och linn ikväll =) dom ska dricka men det ska inte jaaag =) jag har hållt mitt ord, jag dricker inte längre, inte ens på midsommar, tänka sig haha ne men jag känner mig riktigt duktig faktiskt, Man slösar inte massa pengar, inte för att jag ens har någre heller eller jo, jag hittade en krona i min väska, WOHO :P nej man det känns bra. Undra om jag kommer klara mig hela sommaren, det kanske jag inte är riktig säker på men får väl se. Nej men nu ska jag hålla Mammi sällskap.. Glad midsommar =) <3



Kommentarer
Postat av: cuss

Duktig du är :D

2009-06-20 @ 16:21:13
URL: http://cecii.blogg.se/
Postat av: L

Fiskmåås! Vi måste ses snart! <333

2009-06-21 @ 00:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0