Helgen

I fredags så åkte vi runt överallt med alex och typ inte gjorde nåt, bara åkte runt men sen mötte vi ett litet studenflak som vi åkte eftersom vi inte hade så mycket annat för oss hehe.. sen blev det kväll så vi ville ju hitta på något allihopa så vi fixade dricka så var vi hemma hos alex, det var as kul =) sen kom jag och linn hem till linn typ vid tre-fyra, kommer inte rikigt ihåg, vi slocknade direkt.. sen hade vi tänkt att bara ta det lugnt liksom dagen efter och bara sitta hemma, ne men så blev det absolut inte, skulle följa med mamma till ikea och linn ville följa men det sluta mer att vi inte drog dit, utan vi åkte till syster min istället och hämtade mina systersöner som jag är nu barnvakt åt, som vi var igår också., och igår när barnen hade somnat typ vid elva så drog jag och linn hem till alex och drack våran sista dricka, så jag var inte så speciellt nykter igår heller. och nu sitter jag är helt död och måste försöka vara pigg för mamma fyller år idag också och självklart så har jag inga pengar så jag har inte köpt något så jag får väl göra nån present som när man var liten :P jag tror fan jag ska göra det nu så ha det =) <3



Jag och Linn hemma hos alex, lagom nyktra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0