Booooriiing!!

Jag tror jag håller på att dör, jag har så jävla tråkigt, jag har aldrig haft så här tråkigt, iaf inte på länge! jag vet inte vad det är, det är helt sjukt vad rastlös jag är, mina ben värker för att jag är så jävla rastlös, hah vad jag upprepar ordet rastlös, men det är ju så jävla sant, vädret är ruttet så man kan ju inte precis vara ute eller det e klart man kan men inget man vill precis. sommarlovet har precis börjat och det bröjar så här, det är ju nu man ska passa på att ha kul och göra en massa saker men nej nej, tänk egentligen hur mycket vädret förstör ens dag.. jag tror vi alla har tråkigt här hemma, kollade precis på värsta psyko filmen  med mamma å pappa, helt sjuk var den, den hette Funny games aa asså den var ju helt störd.. jag tror inte jag har kollat på så mycket tv och filmer och suttit vid datan så här mycket på ett år som jag har gjort dessa två dagarna jag tror jag blir galen, jag brukar alltid vara ute och vara med alla kompisar =( men om det blir samma imorn som dom här två dagarna så vet jag inte vad jag gör, då drar jag fan till stan eller något om jag så måste göra det själv så gör jag fan det.. jag börjar undra om man inte ska lägga sig redan nu så man får slut på den hära dagen så får man hoppas på att det blir en roligare dag imorn, förhoppningsvis med finare väder fast det finns väl bara i ens drömmar, aldrig att det skulle hända,.. aja see yaa <3





Jag ser uttråkad på bilden och just nu är jag så himla uttråkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0