Bara blev så

Jag vet inte varför jag fick för mig att skaffa en blogg men det bara blev så, typ en kul grej.. och nu har jag en iaf =)
det började typ med att vi satt i skolan och hade tråkigt och nu sitter jag i skolan igen har skit tråkigt, vi har en lektion idag men jag och michelle kommer bara till skolan på ett sätt så vi kommer alltid hit kl nio och våran lektion börjar tolv så vi har suttit i skolan nu i två och en halv timme, det är bara en halvtimme kvar nu :P och imorn är man ledig, otroligt skönt ,men jag måste ändå ta min lediga tid imorn till att städa hela huset, har lyckats övertala mamma att jag ska få lite pengar om jag gör det.. undra vad man ska göra idag då när man kommer hem, hmm.. kanske plugga lite, ne usch vad tråkigt, jo juste Linn ska komma hem till mig, hon ska sova över, hon är nämligen också ledig imorn, haha hon kanske kan hjälpa mej att städa.. åh vad jag hatar vädret som är nu, jag hoppas verkligen att det blir finare till helgen. Man kan ju knappast tro att det är juni, det är ju skit kallt och så regnar det =( USCH! Aja sånt e livet, ska dra nu till de andra isofforna och vänta på att lektionen börjar..

HEj då! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

weeiii :D

2009-06-04 @ 12:53:04
Postat av: Mich

Mickus is so sexy :)<3

2009-06-04 @ 12:54:23
Postat av: Linn

oj då gosse <3=)

2009-06-04 @ 17:16:33
Postat av: maria nilsson

snygg blogg <3

2009-06-04 @ 19:34:50
URL: http://onlymariya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0