ÅHHH!!!!

Fan vad arg jag blir!!! jag och michelle kom till skolan helt i onödan idag, jag tänkte vara duktig å komma till skolan eftersom jag inte har vart här men när man väl kommer så har vi INGA lektioner.. och fan inte nog med det, man är ju inte på världens bästa humör heller, halva helgen var ett rent helvete och det sitter kvar i mitt huvud hela tiden. inte för att jag sa något om det sist men jag vill alltid försöka se det positiva men nu orkar jag inte riktigt det.. jag hade i alla fall skit kul i måndags, jag åkte till grönan men Linda, Sofia och ida, vi hade så jävla kul så tack för den dan=)  det ska bli så otroligt skönt med lov imorn, skönt å slippa skolan åå sen får jag göra i stort sett vad fan jag vill.. asså ursäkta men jag är så irriterad på det mesta just nu,. en sak som jag önskar nu är att sommarlovet blir lyckat fast jag slår vad om det kommer vara skit väder .. men, men nu ska man väl i alla fall försöka se på det positiva =)


   yes its me:P

Kommentarer
Postat av: Linda *host* Binda

Haha vaa? Åkte ni till skolan?

Tack för i måndags, det var as nice!

<33

2009-06-10 @ 14:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0