Vill inte ha det så här

Nu sitter jag hemma och har så jävla tråkigt. är helt slut, ont i hela kroppen och jag kan inte tänka längre.. jag känner mig förvirrad. Jag måste börja ta det lugnt nu och sova ut så jag blir som förut igen. jag känner själv hur trött och grinig jag är hela tiden och jag blir så himla lätt sur och jag vill inte ha det så. jag har nån känsla som aldrig går bort och jag har bara en massa ångest varje dag och ibland vet jag inte ens varför. hela helgen har det bara vart att man har druckit eftersom knallemarknaden har varit så var det öltält och sånt,. visst så har det varit en kul helg men igår var det så himla jobbigt, jag hade gått upp sju och hade lagt mig klockan fem för jag skulle på handledarkurs med mamma och jag mådde så jävla dåligt, jag var fortfarande jätte full när jag vakna och sen kom vi hem till min syster vid nio innan vi drog till kursen så ramlar jag rakt in i hennes bord. sen på kvällen drog vi några st till korgen skärgårn och sen drog jag och emelie tilll norra till öltältet och efter det drog vi hem till linn och kom hem halv sex på morgonen och nu känner jag bara att jag måste soovaaa så hej då =) <3




hhah hitta en gammal bild på mig och jonna =) mobilen e pajj så kan inte ta några nya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0