Bakis

Asså jag är så jävla bakis, det här med att jag skulle bli nykterist gick ju bara åt helvete.. hel sjuk natt vare, vi var på ett ställe ute på ljusterö där jag då bor som heter marum och där krökade vi och så skulle vi tälta hahahah vilket jävla skämt, det var nog bland det värsta jag har gjort den hära sommaren. jag sov två timmar inatt, från klockan fem till kl sju, och det blir ju så enormt varmt på morgonen så jag trodde jag skulle avlida och det fanns inget att dricka i morse heller, det kändes som sandpapper i käften på mig:P men det var fan kul igår om man bortser från allt tjafs som var omkring en men jag hade iaf kul, jag gick bara å garva åt alla som bråka för vissa av bråken var ju bara för onödiga. hahah ja juste, sen fick jag och alice för oss att vi var så himla hungriga så klockan tre typ drog vi hem till mig och värmde på billys pizza som vi åt på moppen tillbaka till marum och när vi drog så var det as mycket folk men när vi kom tillbaka så var det typ ingen där haha, fattar noll, alla folk försvann skit  snabbt.. aja nu sitter jag här, skitbakis, har tråkigt och trött som ett as men ändå så vill jag forfarande hitta på något, mitt största behov är ju att alltid umgås. men blir väl att sitta hemma och kolla på film med the family, hahah pappa är ju inte lite bakis han också, aa fy fan asså.. jag har gjort något hela tiden hela veckan, jag har inte kollat på tv, jag har inte suttit vid datan, jag har nog knappt inte ens vart hemma och nu att ha kollat på tv hela dagen och nu sitter vid datan så känns det jätte konstigt :S  JUSTE det här med michael jacksson, så jävla synd! jag tycker det är as hemskt.. han skulle ju fan ha konsterter och grejer, aja R.I.P Michael jacksson säger jag bara ;( <3  men fick veta för en timme sen att jag har fått mitt studibidrag, jag blev otroligt glad =) eller jag är otroligt glad :p ne nu ska jag inte sitta och skriva massa tråkigt skit, jag ska försöka hitta på något nu! hej då=) <3



Blond, röd, brunett typ :P


Blond



Röd brunett


har tråkigt, hitta lite bilder som man ser halva ansiktet bara men olika hårfärger:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0