sol, regn, ont, um, knallen, synen, trött, pigg, krök:P

Sommaaar, sommar och sool! fuck heller, det har jag knappt få vara med om, när det äntligen var typ skit varmt och sol och sånt så var jag i åmål där det spöregnade fast det gör ju ändå inte så mycket. vi åkte typ sju pers dit och hälsa på mormor och morfar, det var mys =)  och idag blir det typ krök igen, blä eller det e väl kul men jag är så trött jämt :S sen måste jag till ungdomsmottagningen också men nu har ju dom semester så det var ju kul, ellr inte!

allt känns totalt upp och ner, ena dagen så är jag jätte pigg och kan inte sitta still och sen andra dan då kan jag knappt röra mig, eller öppna ögonen när jag håller på att vakna och känner att jag måste gå upp.  jag har dessutom så ont i hela kroppen och jag vet inte varför =/  och så är det knallemarknad hela helgen också så då ska man väl gå på det fast på lördag så ska jag på handledarkurs med mamma =) jag har längtat så mycket att hon ska gå den med mig och igår kollade jag min syn och den var helt perfekt =)  men nej nu vill jag att det ska bli skinande sol och typ 40 grader varmt, det skulle va nice =) 



Dea Och jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0