Michael Jacksson

Jag lät lite kall förut när jag sa det om michael jacksson, men visste inte vad jag skulle säga, hade redan skrivit så mycket:P nej men jag tycker det är så jävla hemskt, han var verkligen som sägs, kungen av pop! jag har fan alltid gillat han, han var så jävla bra på både sjunga och dansa, förstår varför han var den mesta kända i hela världen eller är det fortfarande kanske man ska säga... läste att det var tolv pers som hade tagit livet av sig för att han dog, jag menar så har det ju aldrig vart för nån annan kändis. aja jag hatar att han är död speciellt också med tanke på hans barn och sen att han skulle göra sina sista konserter men hann inte, usch =/ hela världen sörjer för michael jacksson! <3







Michael Jacksson 1958-2009 R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0