Tisdag

Hejj! Så nu var det redan tisdag då, nu har jag varit hemma två dagar från dagis, ska vara hemma imorn också och sen är det nog. Det är bra med min rygg nu men nu börjar halsen krångla igen och så börjar jag bli snorig :S och jag är nära på att spy hela j*vla tiden, det är så äckligt! Men jag kan inte sitta inne hela tiden, då får jag f*an psykbryt så ska iaf åka till norra idag och träffa några stycken.. Jag vet att mamma och pappa egenlitgen inte tycker om att jag stannar hemma så här så imorn när jag ska vara hemma så ska jag städa hela huset heh...

Fick reda på igår också att från min fest så måste vi köpa TVÅ nya dörrar, så det kommer kosta så hoppas jag hittar den som gjorde det snart!

Ne nu ska jag kolla lite på tv och fixa mig lite och sen ska jag mot bussen =)

<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0