Suck, det är söndag

hejj! Nu är det söndag, den dagen man alltid får ångest :S Kom hem för en stund sen, sov nämligen hos Anton inatt, vi drack ju igår och först var alla vid lillströms (ett ställe) men sen följde jag med till Anton sen så råka klockan bli ganska så mycket och orkade verkligen inte gåå hem så blev att man sov över. Och skojja inte vad full jag var igår :D Det var precis så det skulle bli och jag hade hyfsat kul eller jag hade skit kul faktiskt:p 

Pappa kom hem igår också =) och allt har gått bra, sköönt!! Sen så var ju syrran och barnen och min systers pojkvän med också så åt vi middag och sånt, det var mys :)
 


Vet inte vad det är, jag vill skratta lika mycket som jag vill gråta








Me and sis =) <333





Haha, jag och min underbara systerson <33




Kan bara inte sluta älska dom <33




Min söta lilla prins :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0