Sjuk!

Asså jag tror jag håller på att bli galen snart, Jag hade ju skit ont i ryggen igår men sen börjde det gå över, men istället så har jag inte sovit på hela natten på grund av att min hals är helt igen svullen, jag har så sjuk ont! Så i morse drog jag till dagis, var där fem min sen drog jag hem igen och sov..
Jag vill ingenting längre! jag vill bara ligga och sova hela dagarna, mitt humör går upp och ner hela tiden =/

Men nu vill jag inte klaga så mycket :P En sak som jag hoppas på är bara att jag ska bli frisk till helgen så jag kan göra det jag har planerat med Julia :D Och sen vill jag bara att tiden ska gå snabbt till jullovet..

Men kanske hörs senare på dagen, som sagt är ju hemma idag så kommer inte ha alls mycket att göra :P


<33




hittade en otroligt gammal bild (host, fjortis) XD fy och se ut :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0