Sitter hos bitchen =D <33

hejjhejj! Sitter hemma hos Julia nu och vi ska väl snart bege oss ut och träffa några men jag måste ta ut pengar till dricka.. Öl liksom :S jag som ville dricka cider och såna saker på nyår men man får väl tager de man får:P ne men jag orkar inte lägga ner massa tid på sånt så tar det enklaste, sen är det säkert nån man kan snylta lite annan god dricka av :p

Ne nu sitter jag och pratar massa strunt igen som vanligt:p kankse bäst att jag slutar också för Julia står as garvar till det jag skriver men fattar noll som vanligt och nu fräser hon som knarkargris XD

och vi kom precis på att vi två ska göra en video blogg nångång hahah, får väl se hur det blir, förväntar er inget :P


Hej dåå <33





Titta på muppen liksom hah XD Vet att du älskar mig Julia =D <3


Kommentarer
Postat av: Jullan

hahaha vafan micka, snyggaste bilden x) <3

2009-12-30 @ 19:04:30
URL: http://holmaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0