Mondaaay

hej.. ja, jag är ju då inte världens gladaste människa nu direkt, vet inte vrf :S Igår blev det inte att jag skrev nånting, mådde inte så bra så orkade knappt göra något förutom att följa med mamma till berga och handla lite, sen var jag med Linn men vi kollade bara på film..  I lördags var det halft kul, det var kul i början som vanligt men så slutar det alltid med att jag blir besviken på någon så varför skulle jag ha sluppit undan det liksom.. Men aja, shit happends..

Idag var det Lucia tåg på dagis, det var jätte mysigt =) och barnen var så himla söta i sina kläder :D
Och så skulle ja ha vart med Anton och MArcus idag men dom skulle göra så mycket saker som jag inte pallade så drog hem men ska typ träffa dom senare, lr det lär vi få se hur det blir..

prat, prat...

hej då<33



Kanske inte världens finaste bild, men ny iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0