Mardröm!

Hej jag heter Mikaela och jag är i stort sett "död" Jag tror jag aldirg har vart med om något värre, jag är sjuk och bakis som ett j*vla as! Igår var vi ju på krogen och det var skit kul och så tills vi skulle komma hem, vi kom inte hem, ingen taxi ville typ köra oss ända till ljusterö så vi började gå runt nånstans, Sen stannar en taxi, då är det Carro och dom som ber oss hoppa in i bilen så sover vi hos nån kille i två timmar, sen tog jag och jessica den tidigaste bussen från berga i morse. Och när vi sitter helt  borta vid stationen så ser vi två personer som kommer emot oss, då är det  Niklas och PB hahah, dom hade tydligen sovit i en trappuppgång, så deras natt kan ju inte ha vart ok haha..

så vaknade nyss med världens värk i hela kroppen och jag vet inte vrf :S sovit på så konstig ställe och det kanske är träningsvärk efter jag dansat hahah :P


Har tyvärr inga bilder ifrån igår, min kamera suger =/ 
 
aja hej så länge <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0