Måndag

Hejj! =D I lördags så visste jag ju inte vad som skulle hända och så babbla jag om hur skönt det var och inte ha druckit och balala.. MEn i lördags så drog jag, Julia, robin och Johan till donken och sen kom helt plötsligt alex och hanna, dom skulle fixa dricka och sånt så robin köpte också :P så satt, jag, Julia och Robin och drack i bilen och sen när vi skulle tillbaka till ön så hamna vi hos Mr.B som alla kallar honom :P Slutade med att jag vart en aning full och kom hem kl sju på morgonen, hah.. men det härliga var att jag var inte ens bakis =) 
Och igår åkte vi flera stycken till berga för äta på donken haha.. Men har man inget å göra så får man väl göra det bästa av situationen :D  

Men idag däremot så vet jag inte vad som händer :s får väl ringe Julia sen å se vad hon gör..
På torsdag är det iaf nyår, då blir det faktiskt att supa :)

ne nu snackar jag bara en massa, hörs! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0