Lördag

tjoojsan! Jahap, så nu är det lördag, Igår hände det inte så värst mycket, jag var lite norra på efter "jobbet" jag var lite med Linn, sen skulle jag hem med fyra bussen så åker bussjäveln bara förbi mig, gissa om jag blev arg då haha.. Sen var jag hemma och undrade vad f*n som skulle hända men då kom Dogge och hämtade mig med Linda och Michelle i bilen så drog vi hem till Michelle och drack lite öl och prata, så kom Pa, Patan, Cissi och Marcus sen =) sen fick vi för oss att vi skulle dra till donken men det var ju stängt såklart när vi kom fram haha.. 

Pa: Nu förstår jag varför alla kollar på oss som om vore värsta dumma idioterna

I alla fall så drog vi till statiol ist heh.. sen drog vi tillbaka till Ljusterö, alla drog hem och sov, otroligt skönt =)
Fast det hände en litem jobbig sak igår:P jag har ju tjatat om min rygg och igår small det till och jag kunde knappt sitta i bilen, knappt kliva in, inte böja mig och inte vända mig om. Så ja! jag kände mig som 80 år gammal :s haha, så typiskt mig, men nu känns det bättre idag =)

Idag ska vi förmodligen, förhoppningsvis dricka! för som sagt, jag vill ju ta igen från förra helgen :p


Och pappa min ligger på sjukhus =/ han blev operade igår nämligen, tycker synd om han:( hoppas han får komma hem idag..



 Gamla tider det.. <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0