Jullov :D

Hejsan! Så nu är det LOV då :D f*n vad jag har längtat, jag ser verkligen fram emot att ha lov nu :) Men har blivit sjuk som är lite typiskt men skitsamma, jag orkar inte bry mig om det.. :P Idag fyller Emma 18 år så ska till henne idag och fira henne och dricka öl, mums! hah.. Igår var mitt humör inte alls roligt men idag så kändes det som om att allt vände :D Men säger ju det att det går upp och ner hela tiden , men samtdigt så är det fint väder idag, inte alls lika dystert så kanske e det:P

Sitter och lyssnar på Erik som vann idol, tycker faktiskt vinnar låten är bra :P Det var bra att han vann =) Hade däremot velat att Eddie var kvar lite längre idol men, men..

Och snart är det Julafton också , har inte köpt en endaste julklapp, Jag frågade Min systerson Tobbe vad han önska sig. Jag har aldrig hört något sånt gulligare vad han sa.
- Jag önskar mig hel dag med dig, att vi ska göra något roligt tillsammans.
Tycker det var lite sött hah <3

Ne nu pratar jag bara på, ska fixa mig lite inför ikväll, kanske lägger in ett litet inlägg sen :p

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0