Juldagen

Hej =) Igår så kanske det inte var världens bästa julafton direkt, jag berättade ju det om mitt öra, det visade sig att det blev vara värre och värre. Jag låg i stort sett och grät halva dan och sedan sov. jag var med och åt lite och sen var jag med och öppnade julklappar men sen var jag mest för mig själv :( Men om man bortser från det så var det en jätta bra dag igår, om jag bara inte skulle ha haft det dära problmet :P
Och idag ringde mamma sjukhuset för hon skulle beställa tid åt mig men för att dom skulle undersöka mig så måste jag ha feber! vad f*n e det för nåt liksom, nu får jag ju inte reda på vad felet är och jag åt 8 st värktabletter igår och det hjälpte inte och idag har jag bara ätit tre men ska ta en till snart :S

Jaja :P Som, jag sa förut så suger min kamera men tog kort iaf och nu är det bevis att den är åt h*levte, vet inte vad som har hänt :(




Försökte ta kort på pontus vid granen men man ser ju hur bra det gick! :(





Här ser man lite mer iaf:p Pontus står bakom en liten tomte heh..


Kommentarer
Postat av: mikaela engdahl

hah, jag har en likadan tomte som på bilden ;)<33

2010-01-05 @ 13:34:24
URL: http://mikaelaengdahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0