Julafton

Hej =) Nu är det julafton och jag vaknade i morse av att jag faktiskt kände mig frisk och pigg.  Men för ca en timme sen så fick jag problem med mitt öra och jag håller på förmodligen på att få öroninflammation! :( Det gör så fruktansvärt ont, jag vill  bara börja gråta.. :S Men det e väl nåt jag får leva med idag, imorn ska jag nog till sjukhuset men idag är det lite svårt eftersom alla kommer hit och så. Men kul julafton, jag hör inte ens själv vad jag säger, jag kan inte äta för det gör ont i hela käken upp till örat och jag känner ändå ingen smak, men...


GOD JUL PÅ ER ALLA! :D<33


Kommentarer
Postat av: Brunöga

GOD JUL FISKMÅÅÅS :D <33

2009-12-24 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0