Fuck it..

Asså nu känns inget bra,  vädret är åt helvete, bussarna inställda och jag hostar så mycket att jag tror snart hela halsen ska spricka :S Jag är grinig och trött och jag vill bara bort just nu! På dgaiset idag så hade vi inte så många barn men alla var så trött och griniga så det var ganska så livat om man säger så.. Så jag vet inte, hela den här dagen har varit upp och ner känner jag, eller hela veckan har varit så. Ena stunden är jag glad och sen kan jag bara sitta och gråta :S

Jag vill iaf bara att snön ska försvinna och det ska vara sommar, då skulle jag förmodligen bli gladare :P






Jäkla snö säger jag bara! :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

När får man träffa dig då ?:D <3

2009-12-18 @ 07:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0