forts.. följer med drickan :P

Hejsan! bakis som f*n är man och snart ska jag till emma och sen ska vi ta en buss som går vid sex till berga och föra lite först, sen blir det krogen :P Så vila ut kan man ju knappast göra :P Jag fattar inte att jag kunde bli äckligt full igår men ingen fara skedd hah.. det var jätte trevligt igår hemma hos Emma, först fika vi med hennes familj och sen kom alla andra och då börjde vi dricka. As kul :D

Och som sagt så blir det krogen ikväll, yeey! hoppas det blir kul, hur vi ska komma hem har ingen av oss nån aning om men förhoppningsvis så löser det sig.. :P

Nu är jag även ny duschad och satt på mig kläder så känner mig faktiskt en aning fin nu :D

Ne nu ska jag bara sminka mig sen bär det av till Emma =)

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0