Har man tråkigt så har man.. :P


KÄRLEK
:

Är du kär just nu? - Nope
Har du någon kille just nu? nee
Har du dumpat någon? - Aa men länge sen haha!
Har någon dumpat dej? - njae, kom väl överens
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Ja, men det var på 1 april XD
Vem kramade du senast? - Mammsen, vi båda är hemma idag så kramade henne när jag vakna =)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - ja men vrf inte,.. NEj det e väl klart att det inte är!
har du kysst någon i dag ? - Nepp

SKOLA
:

Är du duktig i skolan? - Kan väl när jag väl vill
Har du bra betyg? - inte direkt
Har du fått göra om ett prov någongång? - Alldeles för många gånger
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - har väl hänt tre gånger kanske :P
Sköter du dej i skolan? - Ibland när jag orkar :p
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ehm jaa
Haft mobilen på lektionstid? - Ja gud jag, annars skulle jag inte klara mig:P
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon?- Nej lr kanske en gång men annars brukar dom aldrig märka

FAMILJ
:

Hur många är ni i din familj? Asså många men med syskonen å mamma å pappa bara så e vi fem
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - japp
trivs du hemma? - Ja det gör jag verkligen =)
rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Rymt- när jag var liten haha.. Nu är det mest skrik och ut från dörren, kommer tillbaka på natten
Har skrikit och slagit din mamma? -  Skrikit ja! slagit nej, kanske en liten putt :P
När kramade du din pappa senast? - Eh, bra fråga:P typ när vi var i Thailand
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - njae, inte utskällning men det har varit en hel del skrek
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Aa men det var länge sen, typ när jag var 13-14 :P
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Självklart!

VÄNNER:
Du har vänner? - yees! :D
Du brukar vara med? - Väldigt många :D
Vem/vilka var du med sist?- GAnska så många, hah
älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Va nej, vrf skulle jag.. Men det e väl klart att jag gör!!!
Är det okej att ha kill-kompisar? - Hah ne kan ju sluta illa, haha ja det är klart det är okej, skulle inte klara mig utan mina killkompisar
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej! men jag kanske har haft det uttrycket några gånger :p
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Hmm.. aa typ

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - Nej skulle aldrig orka det
Putar med läpparna på kort? - Ne, det tror jag inte, inte vad jag e medveten om iaf:P
Tar kort på dina bröst? - Ne, men asså dom brukar ju hamna med på vissa kort för som sitter ju ändå där likosm :P
Använder foundation på läpparna? - Kan hända ibland :P
Super dej packad varje helg? - det var så för kankse tre-fyra veckor sen, men nu har det lugnat ner sig =) du har kysst en tjej ? - Aa:P
 Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Nope
Ditt hår e knallblont? - Ne, ganska mörkt faktiskt, men har varit knallblond :P

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - jaa
När drack du alkohol senast? -I lördags
Vem bjöd dej på alkohol?- Jag hade eget men fick en massa dricka av massa andra också :)
Vad var det för sorts alkohol?- Öl, cider och vin
Brukar du dricka alkohol? Yes!
Har du druckit öl? - Skoja inte, så j'vla gott!
Har du varit full? - För många gånger :S

KRIMINELLT
:

Är det okej att vara kriminell? - Om man själv har valt det så..
Vill du bli kriminell? - Ne jag hade inte tänk det direkt
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Inte f*n vet jag :S
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Aa men det skulle också bero på hur långt det var hem och om jag ens skulle kunna köra den :P
Har du suttit i fängelset? - jamen visst ;) hah nee
Vill du hamna i fängelset? - Oh jaa, Det är så min dröm

DÅLIGA
TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Skoja inte
När grät du senast? - I söndags
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Ah tyvärr
Du har slagit ner någon? - Inte ner någon men slagit till :P
Du har skadat någon med flit? - ja när jag har slagit nån så var det ju med flit :p
Har du någon gång viljat döda någon? - Jag vene:P kanske (a)
Vem bråkade du senast med?- Många, det var när det blev slagsmål och sånt skit, så hamna jag emellan

ÖVRIGT
:

Motto? - ehm vet inte :S
Film? - Jag vet inte, gillar många
Musikgenre? -Nu har det blivit mycket blandat men mest rock och reggae
Lyssnade senast på?- Mix av bob Marleys alla låtar
Var det här kul? - Egentligen inte, men har inte så mycket annat att göra så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0