Dagen innan julafton :D

Hejhej! Nu mår jag iaf lite bättre idag, jag hostar mindre och så fast om jag ska vara ärlig så hosta jag så mkt igår att jag spyddde två gånger :S Det kanske inte var så trevligt men sånt som händer. Jag har även fått så ont i magen bara för hostan. Men idag mår jag faktiskt lite bättre, och det e julafton imorn så vill  verkligen börja kunna känna smaken på maten då plus att slippa gå och snyta mig hela tiden heh..

Igår fick vi en jätte fin och stor gran av våran granne som han hade huggit ner åt oss så jag och Tobbe ska försöka bära in den själv idag hahaha, det lär ju gå åt H*lvete.. Aja vi får väl se, kan ju återkomma om det senare :P

Men nu ska jag klä på mig och städa lite och sen blir att försöka ta in granen som sagt :P

hej dåå <33




Tobbe :D hah <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0