09-12-16

Hejj! ja, nu har jag inte skrivit sen måndags men igår när jag kom hem från dagiset så var jag så trött och kall som aldrig förr så tänkte gå lägga mig vid sex redan men så blev det inte, vi drog några st till Emil ist och kollade på film =) jag klarar verkligen av att vara hemma fastän jag är så sjukt trött. Men idag ska jag bara var hemma ikväll, känner att jag måste ta det lite lugnt, har fått jätte jobbig hosta :S

Och på fredag är det LOV! och så fyller Emma 18 år så ska fira henne på kvällen, sen på lördan så ska vi till krogen så skojja inte om hur mucket pengar det kommer gå åt denna helg plus att jag måste köpa massa julklappar :P

Nu ska jag nog lägga mig i  sängen och kolla lite på tv, sen när mamma kommer hem så ska jag ge henne en stor fet kram hah...

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0