Så det kan bli :P

Hejsan =) Nu börjar jag äntligen må så mycket bättre, jag har "knarkat" medicin hela dan igår och idag. Fast min hosta sitter alltid kvar länge. Och snart börjar skolan på torsdag, USCH! nej jag vill verkligen inte, jag har sån ångest, hatar skolan! Hela sommarlovet har det inte hänt ett skit, det har vart det sämsta sommarlovet hittills. Men igår var det mys. Jag, cissi, Patrik, Hanna, Malin och Linn var hemma hos Patrik och kollade på film och åt gott =) Men idag sitter jag bara hemma och det verkar förbli så =/ suck.. jag har bara kollat på tv hela dan och tat hand om disken, Så det kan bli :P Men i helgen då jävlar ska jag fan i mig kröka gärnet, det var ett tag sen =)

Nu ska jag nog dra mig till duschen och sen höra av mig till cissi =) <3





Jag och cissi,<3 hon la upp en bild på oss på sin blogg så därför jag gör jag också det =) KÄRLEK <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhyes! Ja men absolut. Krök i helgen. Jag är på!Vi får försöka få vara lediga på fredag så tar vi hela dagen åt det. Haha Jag vet att du gillar min ide.

Hör av dig senare så träffas vi ikväll:) <3

2009-08-18 @ 16:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0