Lyckad helg =)

Denna helg blev väldigt lyckad =) i fredags hade jag fest här hemma och jag tyckte det var iaf kul, hade inte så mycket kontroll över något, blev hyfsat packad men det är ju bara härligt =)

Igår så ville jag dricka igen för jag trodde jag skulle få dricka över från fredan men nej nej, hade inte ett skit kvar, hade druckit upp allt:P Men det var nog bara bra för jag var helt slut, hade inte sovit nåt så jag drog hem till alice och kollde på film och åt godis, sen gick vi la oss så det var mys =)

Och idag har jag då vart hos alice, sen drog vi ut och träffa folk och nu är jag hemma.. Och mamma och pappa har äntligen kommit hem och jag har inte ätit typ nåt den hära veckan, jo jag har ätit lunch i skolan så nu lagar mamma världens godaste middag.. wiii =) Nu slipper jag sitta hemma själv och äta typ en macka.. jag är glad :P <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0