Humörsvängningar!

Jag är så otroligt seg och trött men samtidigt pigg och vill hitta på något riktigt kul.. hela familjen har vart hos oss idag så har haft fullt upp här hemma. Men jag drog iväg en stund och träffade Alice och snacka lite, sen åkte vi och träffade killarna. Den här helgen har fan vart kul för det har iaf hänt något på ön och jag har fått gratis fylla två dar i rad så det e nice. Fast igår vare inte lika kul, sluta med att jag gick hem själv i mörkret och frös och skaka och så började jag gråta som en idiot och ringer emelie och kollar vart hon är men då var hon hemma och skulle sova.

Asså jag skulle fan aldrig lämna en kompis som man har bestämt att man ska vara med varann hela natten och sen bara drar... bara kom upp i huvet :P jag har såna sjuka humörsvängningar, jag har börjat med mina p-piller nu, visst det kanske hände lite sent, man är ju ändå 17, snart 18 men iaf så börjar jag gråta så jävla lätt, tappade en penna hemma när jag städade två gånger och börja böla haha XD

Haha var så tvungen att lägga upp den här bilden på Michelle, mig och Linn XD


Kommentarer
Postat av: Mich

hahah så jävla söta ^^

2009-08-15 @ 17:20:56
URL: http://michll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0