Home sweet home =)

hejsaaan =) nu har jag kommit hem ifrån sollentuna efter ha vart där en vecka. jag och linn har suttit barnvakt åt min systerson pontus (bild på han nedanför) känner mig helt slut, har verkligen känt mig som en mamma den här veckan, diskat, tvättat, lagat mat och självklart tat hand om pontus men det har vart kul men det är skönt och komma hem och sova i sin egna säng och allt =) home sweet home säger jag bara :P

sen har jag fått reda på att mamma och pappa ska till Grekland på lördag så jag kommer vara hemma själv en vecka.. wohoo =) men ändå, jag ska gå i skolan och dom ska dit. Och inte nog med det, sen säger dom att dom har bokat resa till Thailand i Januari och då kommer jag vara hemma själv i två veckor och gå i skolan =(  känns lite ruttet men aja..

Jag har en massa öl också som måste drickas upp så nu får det ta och hända något tycker jag =)









SÖTNOS<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0