Happy =)

Sov hos underbara Alice inatt, vi hade så sjukt kul, och kvällen innan det så sov jag, sarah och alice hemma hos jessica på ingmarsö och vi satt och chill kröka bara vi fyra, det var mysigt och så satt vi och grilla korv och käka kräftor. Senare på kvällen drog vi till krogen och tog en drink som fan kosta 116 kr ST! haha kommer nog aldrig släppa det :P och idag har jag bara vart med alice, vi gick upp, käka frulle, satt ute hela dan och prata och sen åt vi lunch och fortsatte prata och bara tog det lugnt.. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge som jag har gjort dom här två dagarna.=)  UNDERBART!  Jag känner men en aning glad och i natt så ska nog Linn sova hos mig och vi ska nog gå ner till krogen där emelie jobbar och kolla på ett band som spelar.. kan inte bli bättre =) aja pöss pöss<3

ALICE OCH JAG  hahah <333 Så jävla hetaa ! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0